26. Grafik Tasarım Sergisi, 2007

  • Yazar Admin, 29.10.2015

26. Grafik ürünler Sergisi yarışmalı ve yarışmasız olmak üzere iki bölümden oluşuyor. Toplam 22 kategorideki 140 tasarımcı ve 673 ürünün yer aldığı sergide 7’si özel ödül olmak üzere 45 ödül sahiplerini buldu. T-shirt kategorisi ise ilk defa bu yılki sergide açıldı.

GMK 26. Grafik Ürünler Sergisi hazırlığına destek veren Etkinlik Ana Sponsorlarımız: Bahçıvan Gıda, Manajans Thompson, Alametifarika, A4 Ofset, Ayhan Sicimoğlu, Bahçıvan Gıda, BASEV, Bikem Özsunay Vakfı, Çağdaş Eğitim Vakfı, Çelebi Catering, Dijital Studio Tanıtım Hizmetleri, DJ Emir, Dr. Nejat Eczacıbaşı Vakfı, Eczacıbaşı Bilişim, Emin Barın Ailesi, Fatih Türkmenoğlu, Garaj İstanbul, Grafik Matbaa, İyi Matbaa, Kırmızı Kalem, Kurukahveci Mehmet Efendi, Mey, Molu Tasarım, Ora Reklam Hizmetleri, Radikal Gazetesi, TÜYAP ve Y&R Reklamevi'ne;

GMK sergilerinde genç kuşakların teşvikinde büyük rol oynayan gelenekselleşmiş özel ödülleri nedeni ile Eczacıbaşı Topluluğu’na, Barın Ailesi’ne, Bikem Özsunay Vakfı’na, BASEV’e, Y&R Reklamevi’ne ve TÜYAP’a teşekkür ediyoruz.